Ak chcete, aby boli vaše stránky navštevované, nesmiete podceniť SEO. Ak chcete, aby SEO naozaj fungovalo, musíte venovať pozornosť všetkým jeho stránkam a metódam. Jednou z nich, sú samozrejme aj kľúčové slová. Niektorí tvrdia, že dnes internetové vyhľadávače, na nich až tak nepozerajú. Vraj ich zaujíma skôr linkbuilding. Z vlastnej skúsenosti však môžem povedať, že kľúčové slová robia svoje. Aj ja som k nim bola spočiatku skeptická, pretože takmer všade nájdete informácie, že naozaj nie sú až tak dôležité. Hovorím, nie je to pravda. Určite nesmiete všetko staviť len na slová a frázy, no na druhej strane, na nich určite nezabudnite.
Kde začať?Ideálne analýzou kľúčových slov. Toto je vec, ktorú by ste mali jednoznačne nechať na odborníka. Nájdite si profesionálnu SEO agentúru, poprípade jednotlivcov. Analýzu by ste teoreticky mohli vládnuť i sami, no však iba za predpokladu, že o tejto záležitosti niečo viete. Stránky, na ktorých si môžete zistiť relevantnosť kľúčových slov, bývajú spoplatnené. Na niektorých však stačí to, aby ste si založili svoje konto a mesačne môžete overiť fixný počet slov. Pokiaľ teda vaša stránka slúži len ako hobby alebo ju len rozbiehate, určite ide o dobrú možnosť.
A čo robiť, keď už nájdete tie správne slová? Začnite ich používať správne. Premyslite si naozaj dobre v akých textoch a ako ich budete používať. Texty by nemali byť len o nich. Zameriavajte sa na obsahovú stránku, píšte zaujímavo a neotrepane. Písať môžete nechať aj iných, takže ak nemáte dostatok talentu alebo skúseností, určite oceníte služby copywritera alebo SEO agentúry. Dajte si pozor, aby ste za svoje peniaze dostali naozaj to, čo ste chceli. Je to rovnaké ako s výberom stavebnej firmy. Tá prvá, nemusí byť i najlepšia, takže si zachovajte trpezlivosť a svoj šiesty zmysel, aby ste si vybrali naozaj správne.